2009. január 2., péntek

Őszi Animecon - 2007, Nemu Kurotsuchi - Bleach, Kon és a táncoló Halálistenek!



Nemu volt életem első cosplaye. Engem a cosplay előszőr igazán a 2006-os Őszi animeconon fogott meg. Nagyon imádtam Cassidy jelmezét : ) De akkor eszembe se jutott, hogy én is készítgessek jelmezt magamnak. Önbizalmam a nullán, és nem is szerettem fotóztatni magam. Aztán a 2007-es nyári conon, ami Nyíregyházán volt megszervezve két ismerősöm beöltözött Soi Fongnak, és Grimmjownak : ) Nagyon nem szerették a helyzetet és nem is cosplayeztek többet, nekem viszont megjött hozzá a kedvem. Viszont egyedül nem vállaltam volna. Ezért az animecon fórumán nézegettem milyen csapatokhoz keresnek embereket, és végülis egy óriási Bleaches csapatba jelentkeztem, ahol a népszerűbb karakterek már foglaltak voltak, és kerestem magamnak egy olyan karaktert, aki nem egy központi figura, és legalább picit illik a jellememhez is. Így lettem végülis Mayuri teremtménye, lánya, Nemu XD. Mondjuk ennyire azért nem vagyok mazoista..

A performanceban magában végülis nem vettem aktív szereplőként részt, mert szeptemberben kezdtem el a főiskolát, amit azóta ott is hagytam álmaim egyeteméért :D és hétvégén, amikor a próbák voltak,én hazamentem Székesfehérvárra. Így nem tudtam résztvenni a próbákon sem. Ezért van az is, hogy a színpad jobb szélén álltam, tulajdonképpen mozdulatlanul.

A ruháról nem sokmindent tudok mesélni. Mindenesetre megpróbálom.


Előszőr is a haj: mivel nem rendelkeztem se ilyen hosszú hajjal, se ilyen sötéttel, ezért megrendeltem első parókámat az ebayről. Befontam, picit vágtam a frufruból. És hát a fonat végére egy dekorációs boltokban kapható hungarocell golyót kettévágtam, bellűl megvéstem kicsit, a fonott tincs végére helyeztem, összeragasztottam és pirosra festettem. Szerintem ez egy tök jól, hitelesen sikerült dolog volt, csak hát ha jól emlékszem egy képen se látszik. A parókáról még annyit, hogy a frufru sikeresen az összes fotón rosszul áll. Ez már ilyen marad : ) Nem nagyon szeretném mégegyszer felvenni ezt a jelmezem legalábbis.


A felső rész: előszőr egy kis rövidebb kimonó darabbal szerettem volna megoldani, de végülis nem így tettem. Kerestem a ruhatáramban egy felsőt, aminek úgy gondoltam, hogy legalább picit felhasználható a szabása, és papírokra körberajzoltam tulajdonképpen a felsőmről a szabásmintámat. Amit utána Nemu felsőjéhez megfelelően átalakítottam. Rávarrtam a fehér részeket, amik végülis ugye az alsó kimonó kilógó részei lennének, de anyagtakarékosságból és időhiány miatt így sikerült megoldani.


Alsó: ugyebár ez az egész ruha egybe lenne. Nálam nem így volt. Ez egy régi, igazándiból rossz anyagú szoknyából lett átalakítva, amit nem hordtam, mert egyszerűen borzalmas volt :D Rövidebbre lett vágva, fehér kiegészítés került rá : )


A lábamra meg mivel nem volt Nemuhoz való fekete szandálom ezért szereztem egy jó nagy férfi zoknit tabinak és egy warajit. Ezen kívűl még varrtam egy ilyen fehér kézvédőt, és elkészítettem a piros szallagos 'nyakörvet'.



És, akkor így befejezésül: az előadás, amivel végülis a csapat elnyerte az első helyet a csoportos performance kategóriában.



1 megjegyzés:

  1. szio!nagyon szépek a cosplayeid!!a dgrayman a kedvencem(nagy dgrayman fan vagyokxD)am te honnan veszed az anyagokat?én már kb 10000 helyen kerestem(vidéktől kezdve pestig xD)mert most szeretnék varrni egy lenalee cp t ^_^;pus:sayuri további jó cosplayelést!ksu!

    VálaszTörlés