2009. január 24., szombat

Tervezett cosplayek : )

Írok egy ilyet is. Annyira sokáig nem vagyok betáblázva, de egy időre megvannak a terveim : )

SakuraCon 2009- egyéni craftmanship
Esther Blanchett (artbookos fehér AX egyenruha) - Trinity Blood


Első igazi craftmanshipes ruhámnak ezt tartom. Neliel eredetileg nem craftra lett tervezve : ) Az összes kiegészítőjével, páncéljával, fegyverével együtt készítem el. A ruha nehézsége szerintem abban van, hogy a formája megfelelő legyen. Ezért külön tüll szoknyával adok tartást az egésznek : ) De úgyis írok majd egyenként mindenről.

Egyszerűen azért választottam ezt a cosplayt, mert nagyon szeretem ezt a ruhát, és a karaktert. Bár nem a kedvenc női főszereplőm a Trinity Bloodból, de a két karakter közül, akit cosplayelni szeretnék, ő az egyszerűbb, ezért ezt készítem el előbb. A másik ok, hogy nagyon tetszik, hogy Esther tualjdonképpen Magyarországon, Budapesten nőtt fel a Mátyás templomban : ) Így eleve egy csomó eredeti környezetben lévő fotózásra lesz lehetőségem : ) Terveim szerint így a Mátyás templomnál, és itt Székesfehérváron, a Bory-várnál is készítünk majd képeket : )


Nyári Animecon 2009 - craftmanship

Astharoshe Asran (Methuselah ruhája) - Trinity Blood



Mostani cosplay álmom : ) Igazán egyellőre elképzelésem sincs, hogyan leszek kész vele a nyári animceonra, de mindenképpen kész kéne vele lennem. Csak hát vizsgaiszak is lesz a két con között, és ez egyébként is egy nagyon nehéz, és részletes cosplay, és tuti elkapkodni se fogom, mert akkor már inkább ne legyek kész, és csak 2010 Sakuraconján cosplayezem, mint félkészen és csúnyán. Ezt is fegyverrel együtt fogom elkészíteni : )


SakuraCon 2010 - csoportos performance


Shinku - Rozen Maiden


Hát, ezt igazán csak azért, mert szeretem. Mert szerintem Esthernél és Astánál is könnyebb, Astánál főleg. De hát ezért is performance. Remélem sikerül összeszedni az összes Rozen babát : ) szerintem nagyon mutatós lesz. Valószínűleg a kishúgomnak megfogom varrni Hinaichigo ruhácskáját, de a performancehoz szerintem még kicsi lesz : ) Akkor még csak 2 és fél évesnél alig lenne több (vagyis, hát attól függ, ha májusban lesz a con, akkor már majdnem 3 éves)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése